Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 8., péntek

legyen jobb a világ ...

Régebben találtam,de most jutott eszembe:

(nem lehet ezt a dalt beágyazni )



- Tárd fel hibáit, - és győzd meg, - hogy változtasson rajtuk,


- Köves el mindent, -  hogy nagyon jó ember váljék belőle
- Hogy kit válasz ?
- Ki az aki  szerinted méltó rá, - hogy ennyi időt szentelj neki ?

- Természetesen saját magad.

- S ha fáradozásod sikerrel jár, - de csakis akkor,

- próbálkozhatsz mások megváltoztatásával is ...



B@sszus,s ezt nem tudtam idáig ,s azon igyexem???,hogy másokat változtassak meg,amibe sikeres is vagyok???
 Pedig NEM változatni akarom azokat akik mellém állnak. ÖNmagam akarom változtatni.

Amire nem vagyok képes úgy néz ki.
















Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY