Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 4., hétfő

Gyömbér tea



A gyömbér tea jó erősítő ital, különösen a téli, náthás időszakban ajánlott, de hűtve nyáron frissítő hatása miatt is kedvelik.
1.5 l víz
4 evőkanál finomra reszelt friss gyömbér
7 evőkanál cukor vagy 6 evõkanál méz
1 csipetnyi őrölt feketebors
4 evőkanál citromlé
A vizet a gyömbérrel 10 percig erõs lángon forraljuk. Édesítjük, majd jól kinyomkodva leszűrjük. Belekeverjük a feketeborsot és a citromlevet, és forrón tálaljuk.


Teában még nem kóstoltam,érdekes lehet a bors adalékként.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY