Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 9., szombat

Saját kérdéseim,amikre nem kérek választ!!! Mert azt tudom :'(

Miért ...




* vagyok ilyen
* reagálok így
* olvasok a nemlétező sorok közt
* nem tudok kommunikálni
* nem tudok kérni
* van,ha kérek,rosszul érzem magam :(
* nem tudok kérdezni
* próbálok másokat segíteni
* nem vagyok olyan mint a többi férfi
* vagyok szomorú
* fáj
* kapok másik esélyt,s dobom el magatól?
* vagyok őszinte
* nincs életem
* vagyok 1edül
* vagyok szomoró
* csak időt kaptam
* nincs erőm
* nem merek
* csak az első lépést teszem meg
* félek
* ...

Lenne még kismillió ilyen kérdésem,de a válasz minden esetben 1xrü:



MERT 1 IDIÓTA VAGYOK!!! 

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY