Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 4., hétfő

2 teszt,ami nagyon üt5t,s az 1ik illik rám

hüüü,most angyonkivagyok,de pozitive értelembe. Kitölt5tem ismét 2 tesztet s az eredmények???

Nézd,s ámulj :) :





Kocsis completed the quiz "Melyik vajdasági kasztba tartozol?" with the result A júgó.
Üdvözöllek drúg! A "régi szép idők" gyermeke vagy. Tito marsall lelke ott ül a szíved díványán, még talán szentkép is helyet kap a faladon. Magyar, szerb, horvát, bunyevác? Nem, nem, te ma is jugoszlávnak vallod magad a népszámláláskor. Még mindig hiszel a testvériség-egységben és Nagy-Jugoszlávia feltámadásában. (Rožika ?ipke, ébreszt?!!!).

Igen,Júgó vagyok. Bár Tito korszak végén születtem,s pelenkás voltam,de az eszme megnyert. Kommunizmus ide,kommunizmus oda ...

Josip Broz,Dobar Skroz!!!
(Broz Józsi,Végig Jó :) )


másik,ami komoylabb,bár a szmemeben az első is az,de el poénkodtam picit ...







Kocsis completed the quiz "Mit gondolnak rólad mások?" with the result Zárkózott titok.

Sokak szerint csendes, zárkózott, visszahúzódó ember vagy. Nem könnyen nyilsz meg, pedig sokan kiváncsiak rád, de ezt nem mindig nyilvánitják ki neked. Az emberek szemében sokszor vagy észrevétlen, alkalmazkodó, nem sok vizet zavaró személy. Barátságosnak és kedvesnek tartanak, de nem veszik benned észre azt a bájt - ami felkeltené az érdeklődésüket- mert te ezt tudatosan rejtegeted. A rosszindulatú emberek könnyen képesek viszzaélni jóakaratoddal és kedvességeddel. .




1 megjegyzés:

bellamaria írta...

döbbenetesen igaz mind a kettő!

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY